Klachten, bezwaar en beroepsprocedure Lasopleiding Gouda.

Heb je een opmerking, verbeterpunt of klacht, bespreek dit eerst met je eigen docent. Mocht je er niet uitkomen bespreek dit met de coördinator van lasopleiding Gouda.
Mocht de uitkomst van dit informeel overleg onbevredigend zijn, dan kun je gebruik maken van onderstaande klachtenregeling.
Deze regeling dient om de dienstverlening te verbeteren, en om de goede verstandhoudingen te behouden. Aan het gebruikmaken van deze klachtenregeling zijn voor de klager geen kosten verbonden.

Lasopleiding Gouda hanteert een regeling voor interne klachten m.b.t. kwaliteit van de opleiding.

  1. Er kan schriftelijk bezwaar ingediend worden tegen beslissingen betreffende beoordelingen en toetsing. Er kan ook bezwaar ingediend worden tegen het aangeboden curriculum en het studieverloop. Er kan geen bezwaar worden ingediend m.b.t. lesgeld en materiaalgeld.
  2. De cursist zijn klacht schriftelijk voorleggen aan de directeur van de Stichting Bevordering Beroepsopleidingen Gouda email: onno.kerpel@sbbgouda.nl De klacht wordt geregistreerd en gedocumenteerd door de directeur. De directeur reageert binnen twee weken na indienen van de klacht.
  3. Wanneer je niet tevreden bent over het besluit van de directeur, kun je tegen dit besluit bezwaar maken bij het bestuur van de Stichting Bevordering Beroepsopleidingen Gouda. Dit kan door de klacht te sturen aan bestuur@sbbgouda.nl
  4. In het bezwaarschrift dient te worden vermeld: naam en adres van de cursist, datum, vermelding bovenaan het bezwaarschrift dat het om een bezwaarschrift gaat, de vermelding tegen welk besluit bezwaar wordt gemaakt en een kopie daarvan moet worden meegezonden, de gronden (redenen) van het bezwaar, het bezwaarschrift dient te worden ondertekend.
  5. Er geldt een indieningtermijn van 6 weken nadat het omstreden besluit is genomen. Na deze periode wordt het bezwaar niet meer ontvankelijk verklaard.
  6. Het bestuur beslist op het bezwaarschrift binnen een termijn van 6 weken na ontvangst van het schriftelijke bezwaarschrift. Deze schriftelijke reactie gaat zowel naar de betrokken cursist, als de betrokken coördinator en de directeur.
  7. Indien de gedupeerde het niet eens is met het oordeel van het bestuur is het mogelijk om een officieel beroep in te dienen bij dhr. mr. R.H. Steensma, advocaat te Gouda.
  8. De uitspraak van deze externe beoordelaar is bindend voor zowel degene die de klacht in heeft gediend als voor de Stichting Bevordering Beroepsopleidingen Gouda.
  9. Klachten en de wijze van afhandeling zullen worden geregistreerd en voor een termijn van 7 jaar bewaard.
  10. De klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld.
Contact

Zend ons een email, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Niet leesbaar? Verander tekst.

Start typing and press Enter to search